24 שעות במלון רמת רחל

מלון רמת רחל

בשלהי הקיץ אספנו ילדים, ארזנו בגדי ים ונסענו מזרחה לכיוון ירושלים, ליום סיור שהוזמנו אליו בקיבוץ רמת רחל, כולל לינה במלון רמת רחל. על אף המיקום המושלם בפאתי ירושלים (ממש ללכת עם ולהרגיש בלי. 10 דקות נסיעה מהעיר, אבל נהנים מהשקט של הקיבוץ), גילינו שבירושלים יכול להיות גם ממש ממש חם בקיץ. אבל מכיוון שאנחנו ישראלים, חום לא ישבור אותנו, ויצאנו לסיור רגלי ברחבי הקיבוץ. במרחק הליכה של דקות ספורות מהמלון נמצא הגן הארכאולוגי של רמת רחל, עם שרידים מלפני 3,000 שנה. החום הגדול והקיטורים של הילדים לא אפשרו לנו להתרכז יותר מדי בהיסטוריה, אבל הנוף אל העיר מהגן פשוט מרהיב.

אחרי הביקור בגן הארכאולוגי, המשכנו לסיור בחווה האקולוגית של הקיבוץ, חוות אייל. החווה הוקמה לזכרו של אייל יואל, בן הקיבוץ, שנהרג ב-2002. מעבר לטיפול בבעלי החיים במקום, מפעילי החווה (וביניהם אמו של אייל) שמים דגש על תפעול אקולוגי של המקום. גולת הכותרת של הביקור בחווה מבחינתנו – האכלה של החיות, כמובן.

אחרי הביקור, ארוחת צהריים לצד הבריכה. זה השוס הגדול של המקום – מרכז ספורט גדול עם בריכה חיצונית, בריכה מקורה, חדר כושר, ג'קוזי, סאונה, בריכה לפעוטות ואפילו מגלשת מים. החיסרון – בירושלים כמו בירושלים, אפילו אם חם בחוץ, הבריכה פשוט קפואה. ילדיי העדינים לא הצליחו להחזיק מעמד במים יותר מ-5 דקות ברצף בכל פעם.

מהבריכה חזרנו למלון, לקבל את החדר שאמור היה לחכות לנו וליהנות משנ"צ מבורך. לצערנו בשל העומס הגדול על המקום, נאלצנו לחכות בלובי (עם אורחים רבים אחרים) כשעה עד שקיבלנו הודעה שהחדר מוכן. החדר עצמו מרווח ונוח, עם מיטה זוגית גדולה ושתי מיטות-ספה נוספות.

חדר אמבטיה נעים ונקי, עם אמבט וסבונים, מעולה כשמגיעים עם ילדים קטנים ורוצים להפחית בעומס הדברים שסוחבים מהבית.

8החדר היה בדיוק מה שהיינו צריכים להתרעננות של אחה"צ. ילדים הושבו כלאחר כבוד מול המסך (אנחנו בנופש, מותר!) ואמא נמנמה שנ"צ קצר אבל משובח. בחלונות הגדולים של החדר חיכה לנו נוף מדהים.

החלטנו להישאר במלון לארוחת הערב, למרות שהעיר קרובה ואפשר בהחלט ליהנות ממגוון המסעדות המעולות שמחכות לכם שם. ארוחת הערב הוגשה בסגנון מזנון, עם שלל מנות עיקריות, ראשונות, סלטים וקינוחים, כולל מנות שמתאימות במיוחד לילדים.

האוכל, אפעס, מרגיש כמו אוכל של קיבוץ (לא שכחנו איפה אנחנו!), אבל המבחר היה גדול ואפשר לכל ילד למצוא משהו שהוא אוהב. השירות בחדר האוכל היה פשוט מצוין, קיבלנו עזרה גדולה שלוותה בחיוכים.

למחרת נהנינו מארוחת בוקר עשירה (אם כי גם כאן שולטת תחושת חדר האוכל הקיבוצי) וחזרנו לסיבוב בבריכה.

אם אתם מגיעים למלון, שלבו את השהיה עם אטרקציות שוות במיוחד בירושלים, כמו הגן הבוטני, מוזיאון המדע והמוזיאון החביב עלינו – מוזיאון ישראל (בחנוכה ילדים נכנסים חינם. אל תפספסו את המומיה!).

מה: מלון רמת רחל
איפה: קיבוץ רמת רחל, בפאתי ירושלים
כמה: המחירים משתנים, כמובן, אבל כדאי להתעדכן בדף המבצעים באתר המלון. כרגע מוצעת בו חבילה לזוג באמצע שבוע על בסיס חצי פנסיון ב-580 ש"ח בלבד. זוג+3 ישלמו (גם על בסיס חצי פנסיון באמצע שבוע, גם בחנוכה!) 1,173 ש"ח ללילה.
מה אנחנו אומרים: יצאנו שמחים ומרוצים, גם הגדולים וגם הקטנים. מלון שיאפשר לכם ליהנות מפינוקים באווירה כפרית, אבל עדיין להיות במרחק נסיעה קצרה מהעיר הגדולה וכל מה שהיא מציעה. ממליצים בחום.